2009年5月31日 星期日

實習工作~努力中

             實習工作~努力中


     最初諗住唔寫blog住,等表少姐考完試先再繼續,但係有D嘢遲咗就唔多再寫嫁啦!所以襯住而家有D時間就寫低佢。


       端午節過咗去黃小姐屋企教佢包粽,佢算幾聰明呀,學咗一陣就曉啦!包咗11隻,原本係想包12隻嫁,但係佢越包越大隻,所以唔夠米囉,最後個隻就勁啦!包咗兩個蛋黄同兩件豬肉呀!(食咗就嘜都超啦!哈哈)黄太同埋黃小姐實在太客氣啦!過去一陣又買早餐我食,仲話買飯比我添,最唔好意思仲係計足時間(食嘢包粽時間都計)出糧比我,自問個日自己都無嘜做嘢,攪到我有D過意唔去,多謝妳地呀!


        另一件事,我有份實習工作正努力中......係有人請我幫忙煮飯(中午)和接小朋友放學,有時間就幫佢抹下D地方,我見佢仔仔同表少姐係同校又同級既同學,而且佢屋企個姐姐咁急要入院我就一口答應,唔知係咪自己以前做過義工,而加見到人地有難就好積極想去幫(緊係要自己得閒至得啦!),好多謝陳太咁信任我,比個機會我幫妳手,不過唔知我整D餸合唔合妳地既心意呢?煮比人地食真係有少少壓力嫁!


         至於幫表少姐温習,我地已經備戰中......希望快D過去啦!


 


1 則留言:

  1. 幾好!表妹努力!妳自己唔好太操勞,體力透支會病架!

    回覆刪除