2009年5月4日 星期一

專業資格之陪月

             專業資格之陪月


        好開心呀!職工盟打比我,話我知張陪月證書有得囉啦!叫我隨時去擺番。呢張係我第二張證書,第一張係讀家務助理時擺既,當時比現在更開心呀!(因為太耐無讀書考試啦!)


       讀家務助理時,認識咗好多同學,因為課程係全日制既關係,同學們好快就熟識晒,午飯時間例必相約幾個投緣既同學一起有說有笑,吃喝玩樂,不知幾開心,這種感覺就好似返回中學時期一樣,總之就好舒服,好開心啦。但唯一不同既係自已做事比以前積極,認真,更多咗一些勇氣(可能想做個榜樣比亞仔睇掛),希望佢領悟到啦!


     陪月課程係我最鍾意既課程,唔知點解我由細到大都好鍾意小朋友,同D小朋友好有緣,我仲係細路女既時侯,鄰家的小朋友全都會來我家玩,叫我X姐X姐,現在想起都覺得奇怪,自己竟然有這種魔力。


      下個目標係想讀長者護理課程,希望可以實現啦!


1 則留言:

  1. 恭喜!恭喜!繼續努力!攞多幾個證書! 妳咁有愛心,個人友善又靚女,緊係得人鍾意啦!
    [版主回覆05/07/2009 11:30:00]多謝哂!不過靚女就無啦!亞毛就有個

    回覆刪除