2009年5月10日 星期日

五香鹹肉粽

              五香鹹肉粽


        早排睇咗好多個綱上教人包粽既短片,佢地好叻呀!包得好靚,而且好快。我家老爺話好易姐,妳買D材料一齊包啦!好,我就睇你有幾易。


         星期六朝早返完工,放工後食過午飯就開工啦!多謝亞仔幫我處理D粽葉,仲有緊係要唔該表小姐幫我挑粟子衣啦,鍚晒你地呀!全家總動員好温馨又開心呀!


          原來男女真係有好大分別 嫁!我包D粽細過老爺好多呀!仲有男人既耐性好差嫁,佢越紮越肉酸,too bad!笑死我啦!


       我地包咗約2小時,以下係我地努力的成果(24隻)


   左遑係我包既,右邊係老爺包既,係咪唔同呢!


   


 


我包既粽


     


 老爺包既粽


     


製成品 :(唔好意思,部相機唔知做嘜,影得好濛)


      呢隻係亞仔指定既全蛋黄


       


 


材料:


白糯米 2斤


                    


開邊綠豆1斤


                     


乾栗子4兩


                      


五花腩 12兩


                        


鹹蛋 12隻


                        


粽葉(1隻用4片x24隻)=96片


                          


                                  


水草1扎


                          


醃五花腩 :


糖 2茶匙


鹽2茶匙


生抽 1茶匙


紹酒2茶匙


五香粉 2茶匙


 


醃米::


鹽2茶匙


油3湯匙


醃豆:


鹽 1茶匙


油 1湯匙


 


製法:


1. 糯米及綠豆分別洗淨,浸水約3小時,隔去水分,然後加入調味


 


2.五花腩洗淨抹乾, 切成24件, 加入醃料(最好隔晚醃住)1


3. 鹹蛋黃切半


4. 粽葉和水草浸水3小時, 將粽葉剪去頭尾, 放入滾水,  煲約 10分鐘取出沖凍水, 瀝乾; 水草放入滾水中焯一焯, 取出沖凍水, 然後瀝乾


5. 栗子浸水2小時, 用牙簽去除隙間既衣


6. 包粽:睇下以下包粽方法,你會明白D!


     http://www.youtube.com/watch?v=ry9OWImlD60&feature=related


7.包好後放入煲內,注滿水(浸過粽),烚約3小時就可以(烚時要不時加水),食得!


2 則留言:

  1. 食一隻粽兩啖就食哂!原來包含咁多愛心同耐性! 老爺包得好好,有板有眼,大隻扺食啲,做生意就洩大本! 隻隻都包得好靚
     
    [版主回覆05/13/2009 11:48:00]做任何事都要需要付出愛心、時間、耐性......
    正如妳做義工一樣,當妳投入就會開心又唔覺辛苦,仲會成功添
    正所謂物似主人形,老爺包既粽同佢係一樣嫁,都有個大肚腩, 不過質素就差D,我食咗隻無黄嫁!激死我啦!

    回覆刪除
  2. 可能老爺係包粽既過程中,深深地被妳這份既慈愛吸引著! 所以就漏左個黃!!
    [版主回覆05/13/2009 21:01:00]係?真唔真呀!

    回覆刪除