2009年5月15日 星期五

生日快樂

                       生日快樂


        5 月15日,今日係表少姐九歲生日,祝佢生日快樂身體健康學業進步聽教聽話(最緊要係聽晒我話啦!哈哈)


            


         時間過得真快,話咁快就揍咗佢九年啦!多謝佢比咗好多美好既回憶我哋呀!


雖然佢唔係我自已既女,但係佢事無大小都係由我一手包辦,我非常了解佢架,佢係我培育之下,興幸都算係乖乖女一名,無辜負我既心機!


         今晚妳返去同爸爸媽媽慶祝生日,希望妳玩得開心、幸福。星期日返黎就要開工架啦!(就快要考試,今次要努力D,繼續堅持!)


      


       


1 則留言: