2009年8月20日 星期四

一個字〝懶〞

                     一個字〝


           各位 blog友,你地緊係以為我好忙,所以少咗上黎啦!其實先係原兇呀!


        唔知點解覺得一日太短啦!每日〝左滕右滕〞又話一日,成個暑假咁就比我浪費咗啦!差唔多又要收拾心情陪太子讀書啦!諗起都怕怕


        係〝坐監〞之前,我會作最後匆剌,下星期六日,我地一行四人(緊係我一家三口+表小姐啦)會去大陸兩天遊,睇睇馬戲,食食自助餐,輕鬆下先,返黎就差唔多行刑啦!哈哈~真係大吉利是囉


        今次去咗美食之旅報咗個純玩美食團,全無購物點,期待中……


 團費:$468


  


 


沒有留言:

張貼留言