2009年8月8日 星期六

餃子兩食

             餃子兩食


星期六老爺唔使返工,佢就陪我食完早餐然後一齊去買餸,


我話:成日煮飯,難得放假真係唔想煮呀!


老爺話:咁不如出街食呀!


我話:但係又晤想出去食喎,食來食去都係個D嘢!


老爺話:咁煮粉食啦!


我話:都好啦!


咁我倆就行去買粉既地方,去到見有人包緊雲吞,我又心思思想包,老爺話:妳係咪想包呀!係就買餃子皮番去包囉!佢咁講,我緊係即刻買啦!我用咗6蚊買水餃皮,再去肉檔買咗10蚊半肥瘦免治豬肉,加咗D冬菇粒和1個椰菜,咁就整咗40隻餃子,20隻用煎既方法,大少至愛;另外20隻就整咗湯水餃,幾好食,唔錯!


  材料:


椰菜1個(約斤半),餃子皮半斤多少少,半肥瘦免治豬肉10元,冬菇6隻(浸軟切粒),薑蓉約2茶匙,


  免治豬肉醃料:


生抽,糖,鹽,油,生粉,水


  調味:


鹽,麻油,雞粉,生抽,胡椒粉,生粉


  製法:


椰菜切絲後放入滚水中煮至軟身,然後切碎,去掉水份(揸到手都軟呀)


           


免治豬肉拌入冬菇粒,然後加醃料醃一陣


           


椰菜,薑蓉和免治豬肉加埋調味拌勻,備用           


用1塊餃子皮包1份餡,


   


包好後可選擇煎成香口餃子,


或濕濕地既放湯餃子


  

  


兩者都咁好食嫁!            


沒有留言:

張貼留言