2009年8月7日 星期五

薯仔炆火腩

       今日真係要唔該晒大少幫我打字呀!我打字打得太慢啦!佢打10個字快過我打1個字,咁我就情商仔仔 今日做下義工,幫我將 積聚既食譜一次過推出來同大家分享,大家比D心機慢慢享用啦!


      分享 (1 )         


         薯仔炆火腩



材料:


薯仔2個(去皮切件),   燒腩1條(多少隨意, 切件)  ,  蔥頭1粒(拍扁) 


調味:


蠔油 ,糖  ,老抽少許 , 鹽 (後下) ,水


製法:


熱鑊落油, 放入蔥頭爆香, 再放入腩肉兜勻, 最後放入薯仔, 爆炒一陣之後落調味,用中小火煮至薯仔稔, 跟住落鹽調味, OK!上碟,又食得啦


沒有留言:

張貼留言