2009年7月13日 星期一

人算不如天算

                       人算不如天算


  廣東馬爾代夫1天團$119(已包小費$50)


       星期六跟大航假期去廣東馬爾代夫玩咗1日,感覺令人失望,諗起都有D被人揾老襯既感覺。


        講番D開心嘢先啦之前提及過我無講比老爺知星期六報咗團去玩,個朝個鐘一响,我就同老爺講,起程啦!去 玩呀!我報咗團呀!老爺半信半疑咁問咗我好多次,真係架?係咪架?最後我攞張收據比佢睇佢先信,真攪笑


        星期六朝出咗門口食緊早餐就已經知道唔記得帶相機,都心知不妙嫁啦,今日唔方順利啦!無辦法啦!唯有用電話影番兩張,好過無羅!


       講下個行程先,星期六7:45am係羅湖集合,我地去到見到超過30團既旗仔係到等人,最誇張係全部係美食之旅同埋大航假朝,佢地就肥仔啦!我地個團full晒呀!有49個團友,成架旅遊車一個吉位都無,真係勁呀!8:30am準時開車,個朝既行程係例牌菜,同HoneyB個次一齊去既一模一樣,都係去下D購物點~(綠色世界~~鹿兒莊~~茶藝館),跟住就去午餐(乳鴿風味宴),普通料無嘜特別,為獨一窩叫番薯粥既末食過


   乳鴿風味宴菜單
冬瓜薏米湯,紅燒乳鴿,紅燒豆腐,客家鹹菜燜豬肉,鹹魚茄子煲,梅菜蒸鯇魚,



肉碎蒸水蛋,青瓜炒腩片,蒜茸白菜仔,
番薯粥(任食),白飯(任裝),西瓜


        食飽飽又起程啦!點知仲末可以去目的地呀!仲有個購物點叫水雲軒,有D團友北上好多次,知道尼間嘢係香港人既太子女開,知道太子女黎sale有著數,咪叫D服務員請佢黎介紹羅,講咗好耐呀!但仲話比個入貨價我地,100蚊你地就攞隻紅寶/藍寶介子走,仲話有晒証書,返香港去二叔公處押都值千幾蚊喎,真係咁荀?唔知呀!可能啦!我無買


      下午3點15分先至出發去目的地,原來廣東馬爾代夫係惠東平海,由深圳灣出發要2個幾小時車程,係路上仲塞下車,落過幾陣大雨,最開心比我見到孖彩虹,同埋3彩虹呀!不過只係影到孖彩虹咋


  


    6點15分終於到啦!點知個領隊同我地講,係3點幾改掛3號風球,D魚船返晒黎避風,行程話乘漁船出海,體驗古式捕魚(包船票),親身體驗
漁民的真實生活,享受生活的樂趣,通常漁網下去,魚兒就無法逃脫你布下的天羅 地網,多得數不勝數!捕獲的魚歸客人所(晚餐加餸),
即係行程既主要部份無晒啦,咁就有團友問,點解妳當時唔同我地講,妳都一早知道,既係當我地係水魚啦,車我地咁遠黎到,淨係食餐飯,我使嘜咁遠黎尼處食呀!香港西貢大把啦!妳快D同公司反映,我地不滿。好!團友妳講得好!


     初時個領隊仲駁嘴,最後仲問我地想點,我地話最低限度妳都要比番D出海錢我地,最後係每枱加咗1個餸,算啦!費事影響心情,不過攪完一大輪,食完餐飯,天都黑啦!都無認真睇下個海,不過D沙又真係好幼好滑呀!入夜都仲有好多人遊水,環境都唔錯嫁。


        好彩晚餐(惠東海鮮宴)食既海鮮好新鮮同埋惹味,唔係我第一個去拆佢個招牌


  惠東海鮮宴


冬瓜海鮮湯,白切走地雞1隻,清蒸黃倉1 條,蒜茸尖椒炒蜆,薑蔥炒花蟹,


蒜茸粉絲蒸青口,椒監賴尿蝦,蠔仔煎蛋,特色茄子煲,田園時蔬(通菜),


青瓜炒肉片,絲苗白飯


         食完飯係門口影


 


隔離有間叫鴻星海鮮酒家,連招牌設計都一樣,唔知真定假


 

 


對面食肆,仲有見到D團友上車


 

 


     個晚返到屋企11點15分,好眼瞓呀!


其實$119包車,包小費,仲要包兩餐,係好超值,自己搭車車費都唔止啦!如果佢安排好D,咪雙嬴囉!


今次無影到相,真係唔好意思啦!下次去玩影多D補數,請大家見諒!


 


沒有留言:

張貼留言