2009年7月5日 星期日

叉燒醬一字骨

             叉燒醬一字骨


 整咗碟大少鐘意既餸,緊係要整碟比表小姐啦!


       尋日表小姐學校派成績表兼買新書,我緊係叫佢媽咪去啦!唔通又係我咩個女係你地嫁,緊係要負D責任啦!


       恭喜表小姐入到4A班,繼續加油呀!


       我D朋友成日話,妳細佬同佢老婆幾好喎,生個女出黎有姑媽睇住,又教又養,佢地就開心快活,無憂無慮,到取成績表就去派彩(表小姐成績唔錯,個人又開朗,D老師好鍚佢,成日有贊無彈),我話,唔緊要啦!反正係我自願既,而且只有我和大少教佢又無去補習,佢都能考到全級頭十名,好有成玏感呀!反而佢父母係就係好舒服,但係就錯過咗好多好多共同既經歷,真係可惜!


 


 材料:急凍一字排4條


醃料:叉燒醬2湯匙,紹酒1湯匙,生抽,糖,少少水


製法:排骨1條切開為2條,加入醃料醃住(上午醃晚上食就會入味D),熱鑊落油放入排骨兩面煎一煎,落醃排骨多餘既汁和少少水,加鑊蓋焗一陣再反一反,重覆幾次之後,D汁收乾就OK!非常惹味


沒有留言:

張貼留言