2009年7月4日 星期六

錢作怪

                                         錢作怪


     好多日都無寫blog就因為錢作怪羅!今日叉得閒繼續啦!真係返學都唔見有咁積極呀


        自從舊年讀咗個家務助理課程之後,聯工盟就介紹工作比我,當時讀既心態係想去讀,學下D技巧返屋企做清潔容易D,無諗過出去幫人做,但係D同學就話有人出糧比你兼比間屋你實習幾好呀!好啦!好啦!咁我就選咗份只係逢星期六上午9時—下午1時返既工,做下做下又差唔多一年啦!好多謝李太既包容,客氣,比咗我好大既自由度。


       係而加既環境又話金融海嘯又話裁員,個個部驚飯碗不保,你地話啦會唔會嫌錢多呀!所以一有人找我兼時間OK,我多數應成


       唔知點解自從做咗第一份兼職開始,第二份、第三份、第四份......陸陸續續出現,有好多我都推咗啦!人就得1個,工就有咁多份,點搞呀


     通常返工我只會做早上,晚上既我唔會接,但係星期五晚,我就破例做咗1單,因為我體諒佢既難處,同埋我曾經去幫佢做過兩次,大家相處既氣氛好好,所以無計啦!個晚要落上水火車站隔鄰既屋苑做,6:00pm 做到10:00pm,不過末夠10點就走得,我打返屋企話走得,老爺同大少話係車站等我,仲話陪我去食宵夜添呀!都幾開心嫁!大少仲話,妳做咗咁耐要叫個鐵板餐食下先得啦!我話,吓!你估我係你呀!我唔鍾意食咁多肉嫁不過係言談中都知佢好關心同埋鍚我,大少算你有D良心啦!


 


 


沒有留言:

張貼留言