2009年7月17日 星期五

Bonus

                     Bonus


        近排比較忙,所以無嘜時間拜訪各位blog友,真係唔好意思,請大家多多見諒!


        早幾日伍太打比我,問我今晚有無時間幫佢打掃,我有時間通常都唔會say NO,緊係接啦


        下午5點帶咗表小姐去操水(7點叫咗佢爸爸去接)鬆人,咁就行去太和火車站搭車去上水,去到見仲有時間,咪走咗去吉野家食咗個牛肉飯先上去囉,做咗四個鐘,10點就走得,好嘢!又袋袋平安啦


          伍太係大陸返工,佢公司係造袋嫁,大、小、平、貴、連名牌都有,佢上次已經比咗好多袋比表小姐,今日佢又送咗個散子包比我,額外獎賞呀!仲好靚添,大家睇下


             


 


     唔知點解我第一眼見到個散子包,就諗起HoneyB


     


沒有留言:

張貼留言