2009年7月27日 星期一

大豐收

                        大豐收


 


        今日收到藍姨媽係瑞典寄黎既掛號信,裏面夾住3張100蚊既美金,不過唔係比我嫁,全部都係比大少同埋表少姐既暑假玩樂費,佢地就肥仔啦!成日都有收獲,希望佢地識做啦!


       藍姨媽大過我10幾歲嫁,我BB時都係多得佢湊我咋,佢係我7歲時就結咗婚,再過咗幾年佢就去咗瑞典定居啦!久唔久就番下黎,每隔10日8日就通1次電話,每次一講就一兩個鐘閒閒地,你地話係咪好勁呢佢話我細個時係佢凑大,所以對我最有感情,成日都諗起我細個D嘢喎,相反我就無心肝啦!


      真係好想過去玩呀!我細佬就係挪威自己揸車過咗去玩兼買野,唔得,我明年都要去!


 


沒有留言:

張貼留言