2009年7月19日 星期日

物非所值

                     物非所值


       今晚無煮飯,可能平日煮到無停手,放假就想停產比自己休息下,其實唔使解釋,即係


       一家三口行來行去都唔知食嘜好,最後走咗入去太興,每人揀咗一款套餐,大家一齊食,老爺叫咗咕嚕肉配白飯,飲熱奶茶,我就叫泰式海鮮三寶配白飯,飲冰鎮奶茶,大少就叫咗八寶飯配油菜,飲湯,合共174元。


      比大家睇下D相先


                                              咕嚕肉


  


                                    泰式海鮮三寶(睇落就掂)


   


                                       八寶飯


  


                冰鎮奶茶


  


      平日係太興食D餸都OK嫁,不過今日我叫個泰式海鮮三寶就好唔掂,裏面有兩隻蝦,有D魷魚(又少又硬,根本就咬唔到)仲有魚柳(面頭D粉好似糊仔),仲有少到不可再少既蟹柳,得半條咋,不過有多到不可再多既配料,個厨煮得仲差過我,點賣60元呀,真係物非所值。


 


      以我既性格,我緊係有 同佢地反映啦,不過佢地聽完就算,無人回覆我姐,真係 too bad


 


沒有留言:

張貼留言