2009年7月10日 星期五

荷葉蒸雞

                          荷葉蒸雞


        尼個餸相繼有cake妹、mandy妹同埋無奈人都整過,身為佢地既支持者,我緊係要死跟啦!各施各法,大家既賣相都唔同,但係我知一樣都咁好好味


        其實我係6月尾就買咗兩張乾荷葉,但係近期比較忙,咪攪到依家先整囉


        有時真係佩服D厨師,明明係冬菇蒸雞,經佢地改一改,加塊荷葉,又變為第二個餸,真犀利


         材料:雞1隻(切件),冬菇6隻(切半),沖菜1片(切),葱2條(切段),乾荷葉1塊


          醃料:蠔油,生抽,老抽,麻油,油,薑汁酒,糖,鹽,生粉,水(少許)


          製法:荷葉洗淨後放入熱水中浸軟,再放入滚水中拖一施,瀝乾備用


                    雞,冬菇,沖菜,葱段加入醃料拌勻


            


                    用 荷葉包好全部材科,用大火蒸30分鐘至熟,取出後煎開荷葉,趁熱食用,攪掂


*今日去大航假期報咗個1天團,明天出發,行程去廣東馬爾代夫,唔知好唔好玩呢?期待中......


    仲有我無同老爺講話報咗團,到聽朝我就會失驚無神叫醒佢,比個驚喜佢,諗起都好笑


    玩完番黎再同大家分享,遲下見啦


        


 


沒有留言:

張貼留言