2009年4月12日 星期日

逍遙遊‧香港篇之元朗B仔涼粉

             逍遙遊‧香港篇之B仔涼粉


飲完下午茶就去B仔涼粉食甜品,今次我地去咗又新街分店個間


去到見到有好多人食呀!對面街既甜品店就拍鳥蠅,真係同人唔同命


坐低就叫嘢食,又係食緊先記得影相(太心急)


糖不甩有8粒嫁


 


呢碟麻辣雞翼尖真係可以做到《骨淋入味肉唔爛》,而且賣10元


真抵食!



其他甜品就(不外如是),其實同出面甜品店差不多,但價錢又比出面貴




食飽飽就走人,在元朗逛咗一陣,試食埋恒香即製蛋卷就搭車返歸


今汶既行程幾滿意,但下次再去濕地公園我會留耐D,仲有就係記得帶望遠鏡(觀鳥必備)


                                                           完


1 則留言:

  1. 唔見左咁多日,完來去左玩,幾好喎! 睇妳個blog都好開心,有食有玩,好豐富 希望妳繼續努力,寫多d影多d,等我地大開眼界
     
    [版主回覆04/13/2009 22:03:00]香港人咁大壓力,應該在適當的時侯去減減壓,做人開心D!老都老慢D(我都唔想人地咁快叫我亞毛)
    唔好淨係睇人,你得閒都出去逛逛啦!
    我寫blog要用好耐時開(眼朦朦),你要耐心等候!

    回覆刪除