2009年4月12日 星期日

逍遙遊‧香港篇之濕地公園(一)

              逍遙遊‧香港篇之濕地公園(一)


到達濕地公園既時候,遊客唔算多,售票時唔使排隊,好舒服呀!


門票:成人30元,學生、長者、小童15元


逢星期二休息(公眾假期除外)


濕地公園比我想象中完善,乾淨,感覺好舒服,自然,入面有好多長者義工協助服務,真令人佩服!


攝於濕地公園入口


 

 


 


入到訪中心就見到有好多人圍住睇,嘜嘢黎?


係我想去濕地公園既其中一個原因---綠海龜呀!


缸入面放咗5隻龜仔,佢地好得意呀!D腳好長呀!


﹡記住影相唔可以用閃光燈



 


 行出大堂我終於見到頂頂大名的鱷魚先生---貝貝


其實我係嘉道理農場見過佢一次,佢大咗好多呀!


佢好懶,淨係掛住瞓


 


 


在溪畔漫遊徑,兩旁溪水中有好多魚


 

 
 


 


沿途可以見到睡蓬、荷花,仲可以見到不同種類既蜻蜓


感覺好舒服,心情好好


 
 


 


 


在濕地公園見得最多的路牌,全部都係叫遊客說話細聲D


其實有人既地方就有聲音,點會靜呀!


 

 
 


 


去濕地公園最想見到的,緊係雀烏啦!


今次見到很少雀烏,原來6-7月雀鳥先至係高峯期,不過夏天去濕地咪好熱,算啦!而家幾好呀,好天之餘又有風,係最佳天氣


 

 
 
 
 
 
 


待續......


 


2 則留言:

  1. We've been there to see the green sea turtles this easter too, they are really cute!
    Thanks for the sharing, we may try the "Chinese restuarant" next time.
    [版主回覆04/13/2009 19:21:00]多謝你的到訪!大榮華酒樓食物的價錢合理,味道都唔錯,可值得一試!

    回覆刪除
  2. 我去年在大榮華飲茶時、見到滔滔  仲夠胆叫佢簽名添!
    [版主回覆07/03/2009 10:53:00]嘩!咁好彩呀!大人物出巡都比你見到

    回覆刪除