2009年4月26日 星期日

惹味三文魚頭年糕煲

              惹味三文魚頭年糕煲


       早幾日老佛爺比咗一包年糕我,話係伯婆奶奶比佢,仲同佢講D年糕要點整,同埋點好食,不過老佛爺唔理三七二十一比咗我,叫我整黎食,佢費事繁喎!


       我見今日整三文魚頭咪放D落去囉!點知亞仔話年糕同冬菇先係主角,三文魚頭變咗做配角啦!真係可憐!


 


材料:三文魚頭1個,冬菇8隻,年糕約有二十片,乾葱頭2粒(拍扁),薑1片,葱1條(切段),豆瓣醬,


製法:冬菇浸軟去蒂揸乾水,用糖和麻油醃住


           三文魚頭洗淨抹乾切件加入生抽,糖,胡椒粉,麻油,生粉,水,醃15分鐘以上


           年糕用水煮至軟身,備用


           熱鑊落油,先爆香薑片,然後把魚頭撲上生粉,放入鑊煎至兩面金黄色,剷起


           熱鑊落油,爆香 乾葱頭,放入冬菇爆透,落豆瓣醬爆一爆,放埋魚頭,年糕,糖,鹽,雞粉,蠔油,老抽,水,炆至入味,落埋葱段兜勻,熄火食得!


1 則留言:

  1. 嘩!呢個好好味喎
    [版主回覆04/28/2009 17:44:00]我咗豆瓣醬,味道有少少辣,有惹味呀!

    回覆刪除