2009年4月29日 星期三

自家製漢堡扒

              自家製漢堡扒


       呢排成日食煎餅,繼蘿蔔餅後再黎藕餅,到今日就整咗漢堡扒。呢個餸都好多個月冇整,水準都能保持,但係就多咗老抽,所次顏色比較深,下次要緊記先得啦!


睇下張相係咪好深色呀!真失敗!



想睇番張靚D既相和製法—請click入舊有食譜


http://hk.myblog.yahoo.com/mamasurewin/article?mid=65


2 則留言:

  1. 邊有人成日自己讚自己架!謙虛啲! 係唔係煎燶左扮野話係蠔油呀?
    [版主回覆04/30/2009 21:04:00]係既!我會謙虛D!不過妳知我做人幾真架啦!我唔會講大話架!
    B女,我幾時話蠔油呀!我話老抽呀!哈哈 笑死我啦!使唔使聽人陪妳去驗眼呀!

    回覆刪除
  2. 妳誤會啦!我不是話妳!我們之間衹係說笑,講sorry係我 令妳誤會!不好意思,在妳個blog留言不知幾開心,係早期既事啦! 活左幾廿年人,邊句要講,邊句唔講真係分唔清咩! 算啦!再講洛去我都會覺得自己好心胸窄,唔講啦! 總之不要誤會!keep to be my good  friend!
    [版主回覆05/02/2009 17:52:00]
    我地加埋都好幾十歲,臨老仲學人寫blog,仲要搭錯晒線,真搞笑! 現在既感覺好似同妳拍緊拖咁呀(望住妳張相) !今日李太間我,HoneyB係咪男人(死啦!佢以為我做嘜同個男人咁多嘢傾)

    回覆刪除