2009年4月12日 星期日

逍遙遊香港篇之濕地公園(二)

             逍遙遊‧香港篇之濕地公園(二)


第(一)篇講到係濕地公園要睇雀烏


其實我都好想睇到政府宣傳片中所提及的彈塗魚,同埋招潮蟹


最初水太漲,嘜都見唔到,好彩觀鳥返轉頭水開始退,小動物出動啦!


 


招潮蟹最大特點---有一種巨鉗,好得意㗎!


 

  


 


彈塗魚同泥的顏色一樣,唔知睇唔睇到(在圖的左中位置)


 


紅樹林浮橋(會隨着潮水漲退而升高和下降),看似普通好似好穩陣,但當你行到後段位置,記住要靠右行,


條橋會側向左面,亞仔仲玩我,佢專行左面,嚇死我啦!


 


紅樹林浮橋兩旁種滿好多種紅樹生長,其中有一種好特別,生長出一絛絛似辣椒的植物


 


沿途見到有好多標示,旁邊有個似是望遠鏡既嘢,話有生物踨跡,我地就好奇


去望下,(唔係吓,咁都得)笑死我啦!


 


你地自已睇下


(全部都係人加工而成,即係假嘢)


下圖係蛇脫的皮


 


下圖係米田共



去蝴蝶園要經過一條木造的漫步徑,沒扶身之餘又有對頭人,我好驚跌落水呀!


 


我最初以為蝴蝶園是一個室內的地方,原來只是在這個位置種滿各樣蝴蝶喜歡的植物,吸引蝴蝶前來覓食


我覺得好成功,一D都無破壞大自然環境


 
 
 


 


除了蝴蝶園之外,在路旁種的植物都好覩


 

 
 


因為我地仲要出番元朗食下午茶(大榮華,B仔涼粉),1點30分左右我地就同濕地公園講拜拜,向下一個目的地進發


﹡各位第日去濕地公園記得帶望遠鏡呀!


待續......


 


 


沒有留言:

張貼留言